יעוץ מיסויי וחשבונאות

זקוקים לייצוג או ייעוץ בנושאי מיסוי ומילוי דוחות? תוהים אם הגיע הזמן לעבור לחברה בע"מ? מיסוי והנהלת חשבונות המתנהלים באופן אופטימלי עוזרים לעסק להתייעל, לפעול נכון מול רשויות המס ומאפשרים הפחתת נטל המס. עסקים בצמיחה, עצמאיים ושכירים בעמדות בכירות, מגיעים לנקודה מסוימת בהתפתחות הפיננסית שלהם ונדרשים לקבל החלטות נכונות בכדי למצות את זכויותיהם.

הדוגמאות לכך רבות, אלה כוללות מקרים שבהם מגיעים לרף הכנסות מסוים שבו עדיף להם להקים חברה, עצמאיים מגיעים למחזורים גבוהים לצד נטל מס גבוהה ועוד. בחינה יסודית מסייעת ל"שיפור עמדות" מונעת הפסדים וטעויות שבין היתר עלולים לעורר שאלות מצד רשויות המס.

בודקים, מסיקים מסקנות ומשפרים

בכדי לרענן את אופן ההתנהלות העסקית והחשבונאית נדרשת מידי פעם בדיקה חיצונית וחוות דעת מצד גורם המבין את העסק שלכם ויכול להצביע על הנקודות לשיפור. בכדי לתת לכם יעוץ איכותי יש חשיבות רבה בהבנה מעמיקה של חוקי המיסוי, ראייה עסקית והבנת כל מכלול הפעולות החשבונאיות שנדרשות להתבצע אצלכם.

לכן, השלב הראשון בכל ייעוץ בנושאי מיסוי, דוחות על התנהלות שוטפת, לרבות בדיקה מדוקדקת של הספרים והדיווחים לרשויות המס. במהלך הבדיקות נבחנת גם הפעילות העסקית עצמה וכן כל המרכיבים הנוספים שיכולים להשתקף בדוחות, כמו נכסים, הלוואות וכו'. את המידע מעבדים לכדי דו"ח פשוט עם נקודות לטיפול. בשלב זה מתבצעת סקירה משותפת של הדו"ח יחד עם בעלי העסק ובו עוברים על הנקודות ובוחנים את הדרכים לטיפול לפי חשיבות, מורכבות וכו'.

ניתן להפחית את נטל המס

ככל שהעסק רווחי יותר, כך נטל המס עולה, במקרים אלו חשוב לערוך חשיבה מחודשת. קיימות דרכים רבות לביצוע תכנון מס חוקי על מנת להפחית את נטל מס, למשל שינוי מבנה ההתאגדות, הפרשות לקופות גמל וקרנות השתלמות תורמות לחיסכון במס במידה ומבצעים הפקדה במועד. חשוב להבין שתכנון מס הוא לגיטימי ומהווה כלי חשוב בניהול עסקי וחיוני להתפתחות עתידית.

ייצוג מול רשויות המס

אף אחד לא אוהב להתעסק עם רשויות המס, אך אם מתעוררות שאלות כדאי לשתף בעל מקצוע מתאים על מנת לפעול בתבונה. ייצוג בעזרת רו"ח מול רשויות המס מעניק לכם יתרון ברור בתקופה רגישה זאת. המייצג מבין היטב את אופי ההתנהלות של הרשויות ויודע כיצד לפעול נכון בכדי להביא אתכם לחוף מבטחים תוך צמצום מקסימאלי של הנזקים. לעיתים לא די בכך ולכן אנו גם פועלים בשיתוף פעולה עם עו"ד המומחה לענייני מיסים ומאפשרים ללקוחותינו ייצוג מושלם.

"משמר ס.ע. פיננסים בע"מ", מספקת שירותי יעוץ בנושאי מיסוי, התנהלות חשבונאית שוטפת וייצוג עסקים מול רשויות המס. למידע נוסף צרו קשר היום במספר 03-5608686 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

מה הופך רעיון לעסק?

כיצד צריך לפעול? ולא פחות חשוב, לעיתים צריך לדעת כיצד לא לפעול, על מנת שרעיון יהפוך לעסק מצליח.

משמר פיננסים מביאה לכם את המדריך הראשון בסדרה:

10 טעויות נפוצות בפתיחת עסק וכיצד ניתן להימנע מהן.