סיוע בגיוס אשראי

מתקשים לקבל אשראי? גיוס אשראי מהווה אתגר עבור ארגונים ועסקים רבים, אך נחוץ ביותר לשם המשך השגשוג שלהם. סיבה משמעותית לכך היא הקושי להתנהל נכון מול המוסדות המלווים. הכרות עם מקורות וערוצי אשראי, הבנה כלכלית וכן יכולת הצגת הצרכים בצורה משכנעת מגדילים משמעותית את הסיכוי לקבלת אשראי, אך לא רק. על הלווים חלה אחריות להחזיר את הכסף ולכן יש חשיבות רבה להשגת אשראי בעלות אפקטיבית.

החברה "משמר ס.ע. פיננסים בע"מ" מתמחת בין היתר בליווי וסיוע בגיוס אשראי. הצורך שלכם נבחן ומתורגם לתכנית אופרטיבית הכוללת פנייה לגופי אשראי שונים וכן מיצוי יכולות האשראי הקיימות. הכירו מספר ערוצי אשראי נפוצים:

אשראי בנקאי

בכדי לקבל אשראי אנו פונים בדרך כלל לסניף הבנק שלנו ומקווים לטוב. הבנק מצדו בודק את היסטוריית האשראי שלנו, מקשיב לסיפור שיש לנו לספר ובמקרה קצת יותר טוב מקבל מאתנו מספרים לגבי תכניות העתיד. הבנק פועל לפי האינטרסים שלו וזה אומר פחות סיכון יותר רווחים. אתם לעומת זאת מחפשים אשראי זול ככל האפשר. פנייה לבנקים נוספים וביצוע "שופיג" משפר את הסיכויים שלכם לקבל תנאים מועדפים. כמו כן, יש באפשרותכם לקבל קו אשראי המבוסס על ניכיון ההמחאות ברשותכם וכן לשעבד נכסים שונים. כל זאת עדיף שיעשה בצורה מאוזנת ועל סמך הערכות שמרניות.

אשראי חוץ בנקאי

אפשרות נוספת שהפכה לאטרקטיבית ביותר בשנים האחרונות היא אשראי חוץ בנקאי. לעיתים קרובות אשראי חוץ בנקאי מעורר אסוציאציות שליליות וחבל. בשל רפורמות משמעותיות שנעשו בתחום האשראי בשנים האחרונות, ניתן כיום לגייס כספים במוסדות חוץ בנקאיים הפועלים בצורה לגיטימית וכפופים לרגולציה קפדנית. גופים אלה מספקים קווי אשראי בעלי דמיון רב לשירותים מקבילים בבנקים. אלה כוללים הלוואות לכל מטרה, משכון נכסים, נכיון צ'קים ועוד.

קרנות לעידוד יזמות – קרנות בערבות מדינה

מדינת ישראל מעוניינת לעודד יזמות במגוון תחומים: עסקים קטנים, יזמות נשים ועוד. לכן, ראשית חשוב להכיר את הקרנות השונות המעוניינות להציע הלוואות נוחות לאלה המעוניינים לגייס אשראי עבור עסק. הכרה של התנאים ותחומי הפעילות הרלוונטיים לכל קרן יכולה לסייע בבחירה נכונה וכפועל יוצא מכך לקצר את משך זמן הגיוס, לחסוך בעלויות ולמקסם את המינוף לעסק.
פנייה לקרנות דורשת הצגת מידע מפורט הכולל תכנית עסקית ולכן דרושה עבודה מקיפה ומקצועית המשקפת את הפוטנציאל הגלום בעסק בצורה המיטבית ובהתאם לדרישות המאפיינות כל קרן.

קיימות שיטות נוספות לגיוס אשראי, כמו פנייה למשקיעים מקצועיים או לציבור הרחב ואלה דורשות מיומנות רבה, אך יכולות להתגלות כאפקטיביות ביותר. למידע נוסף על סיוע בגיוס אשראי ניתן לפנות אלינו בכל עת. התקשרו היום למספר 1234567 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

אין צורך להמתין שהמציאות תדפוק לנו בדלת, יש ליצור אותה במו ידינו ובתנאים שלנו. למידע נוסף על ניתוח ויעוץ עסקי צלצלו עכשיו למספר 03-5608686 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

מה הופך רעיון לעסק?

כיצד צריך לפעול? ולא פחות חשוב, לעיתים צריך לדעת כיצד לא לפעול, על מנת שרעיון יהפוך לעסק מצליח.

משמר פיננסים מביאה לכם את המדריך הראשון בסדרה:

10 טעויות נפוצות בפתיחת עסק וכיצד ניתן להימנע מהן.