ניתוח ויעוץ פיננסי

העסק מדשדש? מרגישים שיש צורך בשינוי? כל עסק נדרש לריענון מידי פעם, אך כידוע קשה לנו לעשות שינוים גם כשצריך. לכן, אין פלא שפתאום אנו שמים לב שהדברים לא מתקדמים כפי שציפינו ומתעוררת תחושה שמשהו לא עובד. לכן, רבים פונים ליעוץ פיננסי שמטרתו הצפת הבעיות ומציאת דרכים לפתור אותן. למעשה ניתן לומר שיעוץ עסקי דומה במידה רבה לעבודת הפסיכולוג. כשאנו מכירים בבעיות של העסק, כבר עשינו חצי דרך וכל שנותר הוא לבצע סדרת פעולות פשוטה בכדי לחזור למסלול של שגשוג.

"משמר ס.ע. פיננסים בע"מ" היא חברה וותיקה המבצעת ניתוח ויעוץ פיננסי למגוון גופים עסקיים ואחרים. אנו מאמינים ששילוב בין ניסיון עסקי רב תחומי ויכולת ניתוח נתונים יכולים להביא לתוצאות ברורות. עם זאת, לדעתנו אין די בכך ולעיתים קרובות יש גם צורך לעבור תהליך ארגוני הכולל שינוי אווירה, הרגלים וכמובן הכרה במציאות כפי שהיא.

ניתוח נתוני העסק

בכדי לקבל את התמונה העסקית אנו מבצעים איסוף מידע מקיף של כל מרכיבי הפעילות. אלה כוללים בדיקת דוחות כספיים, בחינת מגמות בעסק, אפיון חולשות וחוזקות, ניתוח המערך התפעולי או היצרני, מבנה אירגוני, מקורות מימון ותנאי אשראי, שיווק ועוד.

את הנתונים אנו בוחנים ומפיקים דו"ח מפורט המצביע על כל הנקודות שיש לעבוד עליהן. יחד אנו עוברים על כל הנקודות המעניינות עם ההנהלה ומסכמים דרכי פעולה לביצוע. אלה כוללים לעיתים קרובות שינויים במערך גיוס האשראי, הרכב כוח אדם, שינויים בתמהיל העסקי ומיקודו וכן שיפור וייעול מערך השיווק.

הדוחות מחושבים על פי כללי החשבונאות המקובלים וכן על פי ההוראה שחלה על העוסק. לכן, בכדי למלא ולהציג את הדוחות כהלכה יש להבין היטב את הכללים החשבונאיים ולהכיר את הפעילות האירגונית או העסקית במקום. אין די בכך ואת הכנת הדוחות מומלץ לבצע בתאום מלא עם הרו"ח המבקר ולהשיג תוצאות מדויקות שישביעו את רצונן של רשויות המיסוי.

בחינת הסביבה העסקית

עסק טוב ככל שיהיה נדרש להתאים את עצמו לסביבה עסקית משתנה. לכן, אנו בוחנים את מצב העניינים ומאתרים מגמות שונות שיכולות להשפיע על העסק עצמו הן מבחינת הרווחיות וגם בהקשר של סיכונים. אנו מאמינים שהכרת המציאות העסקית ומגמות השוק יכולים להוביל לנקיטת צעדים מקדימים והשגת יתרון ברור מול המתחרים.

מתקדמים גם כאשר הכל טוב

חשוב להבין שריענון עסקי נדרש לכולם, גם עבור עסקים משגשגים. עסקים אלה נדרשים להמציא את עצמם מחדש, לפתח את הנישות שלהם ולאתר נישות סינרגיות חדשות. כתוצאה מכך ניתן להאיץ את הצמיחה ולהבטיח שגשוג תמידי.

אין צורך להמתין שהמציאות תדפוק לנו בדלת, יש ליצור אותה במו ידינו ובתנאים שלנו. למידע נוסף על ניתוח ויעוץ עסקי צלצלו עכשיו למספר 03-5608686 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

מה הופך רעיון לעסק?

כיצד צריך לפעול? ולא פחות חשוב, לעיתים צריך לדעת כיצד לא לפעול, על מנת שרעיון יהפוך לעסק מצליח.

משמר פיננסים מביאה לכם את המדריך הראשון בסדרה:

10 טעויות נפוצות בפתיחת עסק וכיצד ניתן להימנע מהן.